lilo prob me 2 linux distr.

Sakis Kanaris kanaris at freemail.gr
Sun May 23 18:35:43 EEST 1999

Xmmm... Mou faivetai gia bug tou LILO... Mallov mperdeuetai epeidn exeis
idio ovoma image. To lilo dnlwvei sto mbr tn PHYSICAL 8esn tou kernel (inode
klp). Tnv stigmn pou to trexeis, briskei to /vmlinuz pou isxyei ekeivn tn
stigmn, dnladn tou ekastote partition, kai dnlwvei tnv idia 8esn gia to
kernel kai gia ta dyo labels.

Dokimase to e3ns:
Avtegrapse to vmlinuz 2.0.36 sto partition tou slackware me to ovoma
vmlinuz-2.0.36

Sto slackware (hda1) metovomase to /vmlinuz se /vmlinuz-2.2.9 kai alla3e tnv
kataxwrnsn se image=/vmlinuz-2.2.9 sto label=slack
Avtistoixa, kave to idio kai gia to label=debian (image=/vmlinuz-2.0.36)

Tre3e lilo gia va egkatasta8ei.

Auto 8a lysei to problnma sou. Movo meiovektnma, kai ta 2 kernels 8a
briskovtai sto partition tou slackware.

Κανάρης Αθανάσιος
kanaris at cheng.auth.gr

PS. Se poiov stelvoume ta bugs gia to lilo ? :))