lilo prob me 2 linux distr.

Panagiotis Tsakiris magestix at compulink.gr
Sun May 23 11:07:35 EEST 1999

> On 23-May-99 Kwsths wrote:
> > mm nai auto 8elw...kai nai ennoeitai pws sto ka8e partition exw
> > diaforetiko image.
> > ki omws den ginetai na kanei me boot me to diko ths kernel h ka8emia
> > distr.
> > h 8a kanoun kai oi 2 me ton 2.0.36 h me ton 2.2.9.
> > analogws pou ekana teleytaia fora lilo -v.
> > to hda10 paizei rolo? aplws exw kai win mesa klp klp...

a) Dokimase na allakseis thn onomasia vmlinuz stoys pyrhnes me
vmlinuz-2.2.9 kai vmlinuz-2.0.36 antistoixa analoga me ta partitions kai
sto ENA lilo.conf dhlwse anti vmlinuz ta kanonika onomata kai mono apo ekei
dwse lilo -v.

b) Ma apo th stigmh poy trexeis to lilo -v mesa apo kapoio linux ayto 9a
parei tis ry9miseis toy ekastote linux kai oxi oti exeis sto olo systhma.
Gnwmh moy einai na kaneis ayto poy ginetai panta otan exeis 2 pyrhnes sto
linux. Egw exw 3 (2.3.3 / 2.2.9 kai 2.2.8 gia kalo kai gia kako:-)

c) Mypws kaneis warm boot?

I.Ioannou wrote:
> To hda10 to rwthsa giati prwta fora blepw sxhma me 10 partitions panw se
ide
> disko.
Hmmm. Katw apo lunix mporeis na exeis apeira :-) partitions egw exw:
hda1-win kai hda5,6,7,8,9,10,11,12,13 kai 14  ta,  swap, /usr, /var, /tmp,
/home, /usr/local, /usr/src, /opt, root kai /boot. Ola se enan ide twn 4.3
GB.

Panagiotis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr