Caldera 2.2

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue May 11 14:33:21 EEST 1999

On 10-May-99 Kaminakis Nikos wrote:
> [...]
> kai isws to agorasw . me eixe proideasei o mhxalhs, alla exw kai merikes
> apories...
>

> dhladh tou les na kanei install se ena /dev/hd? kai sou ftiaxnei
> partitions?? den tou les esy ti partitions 0a ftia3eis ? den tou les oti
> 0eleis ta 200 mb na einai to / kai ta ypolypa 80 to /swap kai ta ypoloipa
> sto /usr ??? dhladh den sou dinei thn epilogh na svhseis ta partitions tou
> hd? kai na ta 3anaftia3eis esy ?? an einai etsi tote de se afhnei na
> peira3eis ka0olou to disko sou
> (tote ti sto kalo vazeis linux, xwris na mporeis na peira3eis to disko sou

Akribws. Se kapoia stigmi, mou synebi ayto. Epeidi omws ayti i symperifora
einai undocumented (diladi i Caldera den leei pouthena oti prepei na symbainei
kati tetoio) skeftomai oti einai apla bug, kai oxi feature. Poia i diafora? Oti
elpizw stis epomenes ekdoseis na exei eksaleifthei. An omws thewrithei feature,
tha parameinei :-(

> to mono kalo einai oti paizoume tetris ....an einai opws ta les, tote
> einai aparadekto ...
> klassiko ..akoma kai sto 1.2 yparxei kati tetoio ....customized epilogh
> den yparxei ...

Lathos. Sto 1.2 dialegeis ta paketa pou tha baleis ena ena an theleis.

> kai gw vlepw apo to site ths gia glibc 2.1 kai mia fora pou eixa rwthsei
> gia kati sxetiko htan oti ekgatalyfthke h prospa0eia. kai o ricudis meta
> stelnei ena mailaki poy deixnei oti to nana.forthnet.gr trexei glibc2.1
> an den kanw la0os kai to redhat 6.0 exei vgei me glibc2.1 .

To parakseno einai oti i glibc2.1 exei aposyrfei apo to FSF gia logous
licence... Ante bgale akri twra.

> se kapoio ar0ro diavasa oti kapoios phge na peira3ei ena arxeio (dokimaze
> to caldera 2.2)kai genika krashare to systhma. eprepe na bootarei me
> disketa gia na mporesei na 3anampei sto systhma tou. arnhtiko auto...
> mias kai den se afhnei na peria3eis tipota me to xeri...tote ti to 0es to
> linux?
> telika auto to coas poso kalo einai kai ti mporeis na kaneis me auto ?
> (www.coas.org) alla kai se ti ba0mo se afhnei na peira3eis kati sto
> systhma sou ?

Arketa kalo, an kai egw protimw ton patroparadoto tropo (vi). pantws kai me
coas pou peiraksa diafora, kai me to xeri, den mou crashare to systima. Kai na
sou pw tin alitheia, apo Caldera den perimenw na mou crasharei pote....

> wow ..pou einai auto to rpm kalie???

Kapou sto xoom.com. Panagiwti, steile mail giati den thymamai tin akribi
dieythynsi....

> dhladh ?? mporeis na valeis paketa *db?? auta ta idx ti sto kalo einai?
> SGI?

Oxi. Ta db kai idx einai ta arxeia opou diabazei to Lisa gia na sou emfanisei
tis epiloges.

> [...]
> (http://www.linuxworld.com/linuxworld/lw-1999-04/lw-04-penguin3.html)
>
> kai apo to mail tou
> mhxalh, kai xwris na to exw egkatasthsei proswpika, pisteuw oti h
> filosofia thw caldera 3efeugei apo to business oriented status pou
> diafimize. prospa0ei na piasei se mia koursa thn suse kai thn redhat, pou
> vgazoun dianomes gia ena aplo xrhsth.
>
> auta:))
>
> xairetw
> nikolas
>
> p.s: telika a3izei na to agorasei kaneis akoma kai me ta meionekthmata pou

Eksartatai. Pistevw oti gia to spiti, einai i idaniki distribution, Ayto exw
balei sto spiti edw kai treis-tesseris meres, kai eimai poly ikanopoiimenos.
Pali lew, GIA TO SPITI. Gia server den tha to proteina, an kai einai akoma
(???) i moni distribution me glibc2.1 kai kernel 2.2 (an kai SUSE 6.1 kai
RedHat 6.0 poy ypotithetai oti tha exoun ayta einai pro twn pylwn...)

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr