Caldera 2.2

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Mon May 10 17:14:11 EEST 1999

perimena me agwnia auto to mail mias kai eimai xrhsths tou openlinux
kai isws to agorasw . me eixe proideasei o mhxalhs, alla exw kai merikes
apories...

On Mon, 10 May 1999, Michalis Kabrianis wrote:

> [...]
> emfanise ena wraio frontend gia to fdisk kai me afise na ftiaksw ton disko opws
> akribws ithela. To dokimasa kai se enan disko pou itan formatted se win98, kai
> mou ekane mono tou ta partitions, XWRIS na me afisei na ta peiraksw - epileksw
> :-( 1o arnitiko simeio ayto, an kai den katalaba pws/pote parousiazetai. Mallon
> einai specific bug pou symbainei se  orismenes periptwseis mono. Afou ftiaksei
> ta partitions, kai mexri na proxwrisoume sta ypoloipa, arxizei kai antigrafei
> paketa apo to CD ston disko. Ayta ta opoia prepei na mpoun outws i allws
dhladh tou les na kanei install se ena /dev/hd? kai sou ftiaxnei
partitions?? den tou les esy ti partitions 0a ftia3eis ? den tou les oti
0eleis ta 200 mb na einai to / kai ta ypolypa 80 to /swap kai ta ypoloipa
sto /usr ??? dhladh den sou dinei thn epilogh na svhseis ta partitions tou
hd? kai na ta 3anaftia3eis esy ?? an einai etsi tote de se afhnei na
peira3eis ka0olou to disko sou
(tote ti sto kalo vazeis linux, xwris na mporeis na peira3eis to disko sou
:>>)

> [...]
> APARADEKTES epiloges:
> a) Minimum
> b) Recommended
> c) Recommended plus commercial
> d) All
> Ayto kata ti gnwmi mou einai aisxos, kai xeirotero KAI apo ta windows, alla
> pali gia enan aplo-kainourgio xristi isws na einai yper-boliko.
> H egkatastasi twn paketwn synexizetai, enw mas rwtaei rythmiseis diktyou
> (topikou) an tha trexoume NIS, karta othonis kai othoni gia ta X11.
> Molis teleiwsoun oi epiloges mas, kai mexri na teleiwsei i egkatastasi,
to mono kalo einai oti paizoume tetris ....an einai opws ta les, tote
einai aparadekto ...

klassiko ..akoma kai sto 1.2 yparxei kati tetoio ....customized epilogh
den yparxei ...

> [...]
> installation, to LISA. Lypamai, oute ayto dokimasa.
> D) Systima: Basika opws perimena ena Caldera systima. Oti yparxei, einai swsto
> kai doulevei. Ta paketa den einai panta ta apolytws teleytaia (paradeigma ta
> xforms, pou itan mia palioteri ekdosi apo oti ithele to XFMail, o agapimenos
> mou mail-client), alla einai ta stathera. Eksairesi se ayta, apoteloun ta tria
> basika stoixeia tis Caldera. O Kernel (2.2.5 pou prepei na itan molis ligwn
> imerwn otan anakoinwthike to 2.2), i glibc (2.1, pws diaolo tin ebalan mesa den

kai gw vlepw apo to site ths gia glibc 2.1 kai mia fora pou eixa rwthsei
gia kati sxetiko htan oti ekgatalyfthke h prospa0eia. kai o ricudis meta
stelnei ena mailaki poy deixnei oti to nana.forthnet.gr trexei glibc2.1
an den kanw la0os kai to redhat 6.0 exei vgei me glibc2.1 .

> [...]
> kati omws to opoio den "tairiazei" me tin ypoloipi filosofia tou installation
> kai twn periexomenwn.
> Episis symperilambanetai to COAS (Caldera Open Administration Suite) to opoio
> einai ena arketa kalo ergaleio - frontend gia diaxeirisi (load/unload)
> kernel-modules, peripherals( keyboard, gpm, printer) diktyou (ethernet
> interfaces, resolver, nis, tcp/ip, mta, hostname) systimatos genika (accounts,
> daemons, filesystems, ...) kai package-manager (i Caldera einai rpm-based
> distribution). Kai ayto basika apeythynetai pio poly ston aplo xristi, para

se kapoio ar0ro diavasa oti kapoios phge na peira3ei ena arxeio (dokimaze
to caldera 2.2)kai genika krashare to systhma. eprepe na bootarei me
disketa gia na mporesei na 3anampei sto systhma tou. arnhtiko auto...
mias kai den se afhnei na peria3eis tipota me to xeri...tote ti to 0es to
linux?
telika auto to coas poso kalo einai kai ti mporeis na kaneis me auto ?
(www.coas.org) alla kai se ti ba0mo se afhnei na peira3eis kati sto
systhma sou ?

> [...]
> to ekswteron. Osa emena mou tin espasan, einai "oti prepei" gia enan neo xristi
> twn ypologistwn. Me to Caldera 2.2 mporeite na balete kai tin mikri adelfi sas
> na balei LINUX. Tha ta kataferei mia xara kai tha brethei mprosta ston KDM na
> dwsei login kai pass, kai na mpei na arxisei na doulevei. Mazi de me to
> StarOffice, kai tin eykolia tou Kppp, kai to kikbd (thanks dbouras), to mono pou
> tha xreiastei (i adelfi sas panta) gia na min ksanagyrisei sta windows, einai
> ellinikes grammatoseires se ena aplo rpm na tis egkatastisei. (thanks vrypan)

wow ..pou einai auto to rpm kalie???

> An eiste advanced xristis, i administrator, tha sas spasei ta nevra i mi
> epilogi paketwn tou Lizard, kai mallon tha xreiastei na balete to minimum
> kai na prosthesete meta, i (opws ekana egw) na balete to full kai na
> afairesete (gyrw sta 100 paketa ebgala egw!!!) alla (elpizw na) yparxei panta i
> epilogi tou Lisa, to opoio apo mia matia pou tou eriksa prepei na exei
> ksexwristes epiloges gia kathe paketo. (toulaxiston yparxoun ta pkgs.idx kai
> pkgs.db  poy xrisimopoiousan oi proigoumenes versions gia tis epiloges).

dhladh ?? mporeis na valeis paketa *db?? auta ta idx ti sto kalo einai?
SGI?

> Michalis
> --
loipon apo ola osa exw diavasei sto web gia to 2.2
(http://www.linuxworld.com/linuxworld/lw-1999-04/lw-04-penguin3.html)

kai apo to mail tou
mhxalh, kai xwris na to exw egkatasthsei proswpika, pisteuw oti h
filosofia thw caldera 3efeugei apo to business oriented status pou
diafimize. prospa0ei na piasei se mia koursa thn suse kai thn redhat, pou
vgazoun dianomes gia ena aplo xrhsth.

auta:))

xairetw
nikolas

p.s: telika a3izei na to agorasei kaneis akoma kai me ta meionekthmata pou
exei ??

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr