RPM

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Sun May 9 17:57:02 EEST 1999

Hello Michalh,

> > poios sou eipe na kaneis rpm -i *src.rpm?
> > afto to kanei apo mono tou to --rebuild.
> > Ean katalava kala, pou katalava, esy thes na kaneis rebuild ena src dhladh na
> > kaneis build to binary xwris na to kaneis install, sosta?
> > eeee to rpm --rebuild paketo.src.rpm kanei afto pou thes kanei build to
> > binary.
> >

> Ma afou thelw na balw kai tin crypt!!!!!
> Prepei na ksanmaftiaksw to rpm apo tin arxi.

Ti akrivos theleis na kaneis?
To glibc-crypt einai paketo?
Egw kitaksa sto http://rufus.w3.org/linux/RPM/GByName.html kai den to eida.
Apo to prwto mail sou katalava oti exeis ena paketo.src.rpm kai thes na to kaneis
build xwris na to kaneis install,afto to ksekatharisame oti ginete, ti allo
peraiterw thes na kaneis pou den exw katalavei?
Mipws thes na kaneis "patch" se ena source paketou  pou hdh exeis installed to
binary?
Ean nai, xmmmmm gia rikse plhrofories me endiaferei ean thes fisika:-)

> > Otan lei install anaferete sto install stage tou spec kai OXI oti kanei
> > install.
> >

> Swsto, to elegksa, sygnwmi gia tin epimoni mou, alla ayto den kskatharizotan
> pouthena :-(

Nai sto manual den enaferei kati gia stage/tag alla ama pas /usr/doc/rpm-version/specs

to leei.

Pavlos

PS: Re Linuxades den pame gia kanena caffe o kairos einai teleios kai oi kopeles

etoimes gia na gnwrisoun tous perivohtous Linuxades:))xaxaxaxa

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The Surfer of Life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr