Anamoni klisis

Achilleas Kotsis achille at freemail.gr
Mon May 3 06:20:17 EEST 1999

GeorgeG wrote:

> re paidia pws ginetai na shkwneis to thlefwno kai na afhneis se anamonh to
> Internet apo th stigmh pou th grammh thn exei to modem?????
> emena to thlefwno menei nekro ama to shkwsw!!!
> Yparxei kapoia parametropoihsh????
> an nai peite mou na to kanw kai egw........wraia fash!!!

Den eides to "o nown noeitw" pou eipe...
Profanws den mporeis na baleis to internet se anamonh...oxi apo oso 3erw
egw toulaxiston.
Pantws gia to problhma sou me to nekro thlefwno...apla mhn sundeeis to
thlefwno sou panw sto modem,bale kanena mprizaki se sxhma T prin to
modem kai sunedese to ekei.
Den 8a sto sunhstousa pantws...shkwnwntas to thlefwno enw eisai sto
internet,exeis megales pi8anothtes na ri3eis th grammh sou.To modem sou
mallon se prostateuei.

--
Achilleas Kotsis (System administrator @ status.gr)
Webpage: http://www.darkness.gr/~achille/