rsh

Achilleas Kotsis achille at freemail.gr
Mon May 3 05:24:06 EEST 1999

Christos Ricudis wrote:

> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 28 Apr 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
> rsh":
>
>  >> Christos Ricudis
>  >> I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130'
>
>  L> oups kalo afto alla ta number einai tyxaia 'h pragmatika kai
>  L> einai pragmatika pws ta brhkes?
>
> Fysika einai pragmatika, exw ena UPS ths Garmin. Kserei kaneis pws mporw na to

Mhpws ennoeis GPS? Ofeilw na paradextw tis gnwseis sou peri hlektronikhs
an kataferes me UPS na upologiseis to stigma sou :P

Achilleas Kotsis (System administrator @ status.gr)
Webpage: http://www.darkness.gr/~achille/
E-mail : mailto:achille at freemail.gr IRCnick: Achille
PGP Key: http://www.darkness.gr/~achille/pgp.txt