=?iso-8859-7?Q?=C1=ED=E1=

navigator at hypercomm.gr navigator at hypercomm.gr
Mon May 3 03:31:30 EEST 1999

-=> Quoting In:djart at freemail.gr to ** All ** <=-
 In> έρει κανείς αν υπάρχει πρόγραμμα (έστω για οποιοδ
 In> ποτε λειτουργικό)
 In> που να με ειδοποιεί όταν είμαι συνδεδεμένος στο Internet, ότι χτυπάει
 In> το τηλέφωνο, (η αναμον
 In> κλ
 In> σης είναι ενεργοποιημένη) έτσι ώστε να κλείνω
 In> και να απαντάω στο τηλεφώνημα?

Σηκωσε το τηλέφωνο και πάτα *43#. Δεν είναι ακριβώς πρόγραμμα, αλλά ένα
bug του ΟΤΕ. Εαν είσαι συνδεδεμένος εκείνη τη στιγμη, και χτυπ
σει το
τηλέφωνο, το modem σου 8α τα παίξει, και θα κάνει hangup. Περισσότερες
πληροφορίες στο Paranoid.001 (HyperComm BBS).

Αλέξανδρος

___ Blue Wave/QWK v2.20
Origin: Hypercomm BBS  4008920 (hunt line) (24h)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr