syslog erwthsh

pestilence pestilence at pgcom.gr
Thu Mar 25 19:53:54 EET 1999

Mia erwthsh...
Prosfata ekana recompile pyrhna se 2.2.3 kai shmera se 2.2.4, ola douleyoun mia
xara alla 8a h8ela na kanw mia erwthsh.
Prin to kerne upgrade otan as poume ekana ena stealth scan me ton nmap (p.x nmap
-sS -O my.ip.address) sto secure empainan entrys opws:
connection from: unknown
(den mhlame gia heavy loggers...aplws mhlame gia to klassiko syslogd kai klogd).
Meta ta upgrade twn kernel sto secure blepw mono ta connection attempts ta apla
(diladi aplo telnet apo host k.l.p).
Prepei na energophsw tipota mesw tou /proc/ ?
An nai ti?
Eyxaristw
P.S Exw kanei upgrade ton sysklogd
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr