Anazhthsh se pollapla arxeia

Prokopis Prokopidis prokopis at ilsp.gr
Thu Mar 25 19:14:55 EET 1999

Καλησπέρα,

Θέλω να ρωτήσω αν ένα εργαλείο ενός editor στα 95, που μου έλυσε τα
χέρια σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, υπάρχει σε κάποιον Unix editor.

Αυτό που κάνει είναι το εξής. Από ένα menu Find in Files μπορείς να
ψάξεις για strings, είτε literally είτε με regular expressions, σε όλα
τα αρχεία (ή σε ορισμένα, με βάση κάποιο pattern) ενός directory (και
των subdirectories του). Ως εδώ, φαντάζομαι, όλα αυτά τα κάνει και το
grep. Ο συγκεκριμένος editor όμως εμφανίζει τα αποτελέσματα σε έναν
ειδικό "buffer", γραμμή γραμμή, κάπως έτσι:

c:\path\filename string line_number

Όταν κλικάρεις στη γραμμή, ανοίγει ένα παράθυρο με το αρχείο (στη γραμμή
μάλιστα που περιέχει το string), έτοιμο για επεξεργασία.

Μήπως ξέρει κανείς αν αυτό το πολύ χρήσιμο σ' εμένα χαρακτηριστικό
υπάρχει, ή μπορεί να υπάρξει με κάποιες ρυθμίσεις, στον emacs ή σε άλλον
editor;

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Προκόπης

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr