Ellinika

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Wed Mar 24 18:07:53 EET 1999

On 24-Mar-99 DJ Art wrote:
>  Στα Windows αν δεν εγκατασταθούν τα ελληνικά από την αρχή (όπως εξήγησα
> παρακάτω στο mail μου) προστίθενται "εύκολα" (τέλος πάντων. σχετικά
> εύκολα αν εξαιρέσουμε οτι μπορεί να κολλήσουν όπως πάντα). Από το
> πληκτρολόγιο στο Control Panel απλώς κάνουμε add τα ελληνικά. Απο κεί
> και πέρα κάνουμε το σταυρό μας, βάζουμε το CD των Win και.......

Ο.κ. δεν επιμένω γιατί έχω να ασχοληθώ με εγκαταστάσεις Windows πάνω από 1,5
χρόνο (ευτυχώς!!!). Αν και νομίζω ότι θυμάμαι ένα τέτοιο πρόβλημα, ότι δηλαδή αν
δεν του έλεγες από την αρχή (κατά την εγκατάσταση) το 737g ή το 437 δεν
μπορούσες να του βάλεις μετά Ελληνικά με καμία κυβέρνηση. Μπορεί να κάνω και
λάθος....

> ( Γιατί εγώ δεν βλέπω πουθενά το X-mailer στο source του ΑΡΧΙΚΟΥ
> αποστολέα? Απεναντίας το encoding του είναι iso-8895-1. Μιλάμε για το
> ίδιο e-mail? Άλλωστε μόλις στο e-mail είδα NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
> κατάλαβα οτι πρόκειται περί Linux)

Είναι στα full headers. Από XF-Mail φαίνεται κανονικά, από news-client δεν ξέρω.

> Άσχετα από αυτά ήθελα να ρωτήσω απλώς το εξής: Στη σελίδα του hellug στα
> lists γράφει οτι μπορεί κανείς να γραφτεί στις λίστες ή να παρακολoυθεί
> τα news. Μέσα στα news περιλαμβάνονται και οι δύο λίστες ή μόνο η
> linux-greek-users?

Ρικούδης, Ιωάννου, ένας από τους δύο θα σου απαντήσει.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr