Ellinika

DJ Art arturok at usa.net
Wed Mar 24 12:42:35 EET 1999

 Στα Windows αν δεν εγκατασταθούν τα ελληνικά από την αρχή (όπως εξήγησα
παρακάτω στο mail μου) προστίθενται "εύκολα" (τέλος πάντων. σχετικά
εύκολα αν εξαιρέσουμε οτι μπορεί να κολλήσουν όπως πάντα). Από το
πληκτρολόγιο στο Control Panel απλώς κάνουμε add τα ελληνικά. Απο κεί
και πέρα κάνουμε το σταυρό μας, βάζουμε το CD των Win και.......

( Γιατί εγώ δεν βλέπω πουθενά το X-mailer στο source του ΑΡΧΙΚΟΥ
αποστολέα? Απεναντίας το encoding του είναι iso-8895-1. Μιλάμε για το
ίδιο e-mail? Άλλωστε μόλις στο e-mail είδα NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
κατάλαβα οτι πρόκειται περί Linux)

> Wowww!!!
> Bgike to Outlook gia Linux?
Άσχετα από αυτά ήθελα να ρωτήσω απλώς το εξής: Στη σελίδα του hellug στα
lists γράφει οτι μπορεί κανείς να γραφτεί στις λίστες ή να παρακολoυθεί
τα news. Μέσα στα news περιλαμβάνονται και οι δύο λίστες ή μόνο η
linux-greek-users?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr