MP3 streaming broadcast

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Thu Mar 18 11:28:23 EET 1999

On 17-Mar-99 Bob H. Tikos wrote:
> Michalis Kabrianis wrote:
>>

>> An ypothetika DEN theloume na kanoume broadcast etoima mp3 alla theloume na
>> kanoume broadcast ena radiofoniko stathmo, tote the prepei na broume enan
>> encoder, o opoios tha pairnei to input apo tin karta ixou, kai tha to
>> stelnei
>> sto input tou server.
>> Exei akousei kanenas tipota tetoio?
>> Exei dokimasei kanenas tipota tetoio?
>>

> Dokimase na katevaseis to icecast-1.1.3 apo ta parakatw links:
> PROSEKSE to "liveice" pou periexei... Nomizw oti einai auto pou zhtas .
>
> Mpamphs.

Poly swstos Mpamph. Alla to icecast 1.1.3 exw :-(
To problima exei ws eksis: To liveice (prwin mp3server) dimiourgei ena pipe sto
opoio kanei redirect to input tis kartas ixou, kai to opoio to dinei ston
encoder na to diabasei ws input, kai to output to stelnei ston icecast. (an i
orologia pou xrisimopoiisa gia na eksigisw ti kanei to pipe einai lathos,
sygxwriste me kai diabaste tin teleytaia grammi :-) tou minimatos)

Ara, to liveice DEN einai encoder. Apo tin selida tou de (pali i prwin tou
mp3server, pou einai i http://szyzyg.arm.ac.uk/~spm/mp3serv.html) leei oti
synergazetai me treis encoders. O enas einai demo 30 sec (kai den mou doulevei
swsta) o allos einai commercial kai o tritos einai o "encode" (mia peiragmeni
ekdosi tou dist10) i opoia episis den mou doulevei (dystyxws). Episis, yparxei
to scrEamer (to opoio synergazetai me to ESD) kai pairnei ypotithetai input apo
tin karta ixou kai to stelnei ston Icecast, alla emena mou stelnei mono thorybo
(kai malista me diakopes)
Oi dokimes (oxi oles) ginontai se tria diaforetika mixanimata me treis
diaforetikes kartes ixou (me drivers OSS kai alsa) alla dystyxws kamia den mou
doulevei swsta. Ara den thewrw oti einai thema mixanimatos i kartas ixou...
Pio poly pistevw oti einai ena thema tis (opoiadipote) kartas ixou kai tou pws
odulevei auto to pipe (pou kanei to liveice, i to esdrec pou kalei to screamer)
to opoio den kserw, giati dystyxws oute me kartes ixou exw kamia idiaiteri
sxesi, oute me pipes akoma xeirotero ayto).

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr