epanerxomenos sta peri X kai Rage 128

Angelos Megremis jinxo at compulink.gr
Mon Jun 28 02:13:42 EEST 1999

Epistrefontas sthn Fury, telika brhka apo ton filiko peirath ths
geitonias (thlefwnhste sto 090-232666 gia na ma8ete pou brisketai to
kontinotero prathrio sto spiti sas) to Accelerated-X 5. Afou fagame
kapoia kardioxtupia giati to serial den douleue, fagame thn kuriws
mpinia opou den uposthrizei thn Fury (kai tis alles wraiotates
kainouries kartes pou eixa dei sto demo) "apo to kouti tou". Ante pali
boot 98, karfi gia xig.com, kai eutuxws exoun ena karo apo
patches-updates. Katebasa sunolika 3_kai_kai_jila MB se 4 arxeia, 2 gia
th Fury sugkekrimena kai 2 alla gia genikotero patching, kai twra meta
xaras grafw to prwto mou mail mesa apo to Netscape kai to KDE na einai
se analush 1280x1024. oh yeah baby...

twra pou 3eperasa to basikotero kollhma, parousiasthkan alles 50
apories, alla de rwtaw akoma th lista, exei fash o xabales na rixnw
ja3imo...

uhh... basika mono mia aporioula... twra ta X anebainoun me to Accel.-X
mono me xinit. Me startx paei na ta anebasei me XFree pou fusika einai
entelws ektos maxhs... ti paizei, en oligois?

mono mia paren8esh... to SuSE 6.1 apo to kouti tou exei mia ekdosh tou
Enlightenment pou einai basika pre-alpha-3eskise-me-ki-afhse-me ekdosh,
kai to briskw kapws periergo... ektos an egine kamia strabh kata thn
egkatastash...

linux-greek-users at hellug.gr
Aggelos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr