X kai Rage 128

George Chlapoutakis darksyn at spark.net.gr
Mon Jun 28 00:48:44 EEST 1999

DarkSYN wrote:
Greetings. Ex8es to apogeuma ekana egkatastash XFree me Intel i740 se ena
filaraki moy me Suse 6.1 kai proswpika doulepse mia xara (an ejeresoume oti
ekana merika modifications) an kai sta 24bpp ekane auto akrivws pou eipes.
An kserei kaneis tipota gia ta patch auta kalo 8a itane na steilei mail sth
lista.
See yah!
Filika
Giwrgos Chlapoutakis

> Ξέρει κανείς αν το XFree 4.0 θα υποστηρίζει την Intel i740?????
>
> Επίσης, στο xfree86.org γράφει σχετικά με το πρόβλημα του Netscape (αυτό
> που στα 24bpp δεν εμφανίζει τα σωστά χρώματα) ότι κυκλοφορούν patches.
> Ξέρει κανείς που θα βρώ τέτοια patches?
>

> Kostas Gewrgiou wrote:
> >
> >  H ATI einai genika provlimatiki etairia, to XFree86 4.0 tha einai
etoimo
> > mexri to telos tou xronou (me alpha/betas apo ton allo mina) alla apo
oti
> > akougetai oi drivers gia tin ati 128 mallon den tha prolavoun to
release.

> > Epiloges pou exeis:
> >
> >  1) Rikse mia matia ean kapios apo tous commercial X servers kanei
support
> >     tin ati 128 (den to exo koitaksei alla den to vlepo pithanon)
> >
> >  2) Kane compile ston kernel ton vesa framebuffer (ean doulepsei me tin
128)
> >     kai tote o XF86_FBDev tha douleuei, me framebuffer den tha exeis
katholou
> >     acceleration sta X (tha einai panarga gia tin akrivia) alla apo to
tipota
> >     einai safos kalytero...
> >
> > PS> poly mou arese auti h selida tis ati,
> >  "ATI provided the necessary hardware and programming information to the
XFree86
> >  project in order to expedite this project" sxedon me kanei na balo ta
gelia...

> >  Kostas Gewrgiou.
> >
> > On Sat, 26 Jun 1999, Angelos A. Megremis wrote:
> >
> > >     Loipooon, molis x8es phra to SuSE 6.1 kai ena sxetiko Idiot's
Guide (exw
> > > panw apo xrono kai bale na pai3w me th fwtia) apo ton Papaswthriou.
Afou to
> > > Partition Magic mou ekane ligo mantara ton sklhro, katafera na anoi3w
900MB
> > > partition. To SuSE perase polu xalara (koufa8hka me to poso eukola
gemiza
> > > xwro me paketa pou dialega kai pou 8a xrhsimopoiousa to polu 1-2
fores),
> > > epesan sxetikes episkeues sto partition twn 98, kai arxisan ta
peiramata...
> > >     Fusika to apolutws prwto pragma pou phga na dokimasw htan ta X,
kai ekei
> > > arxisan kai ta kanthlia. Exw mia ATi Rage Fury kai efoson einai
sxetika
> > > kainouria karta, hmoun sigouros oti 8a eixa problhmata. Fusika kai
eixa, kai
> > > malista megala. Perimena oti toulaxiston 8a mporousa na doulejw me
standard
> > > SVGA h kati paraplhsio, alla fusika pou tetoia tuxh... Afou dokimasa
o,ti
> > > sundiasmo mou katebhke, ta parathsa kai arxisa to ja3imo sto web.
Telika sto

owner-linux-greek-users at hellug.gr
owner-linux-greek-users at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr