Sendmail reporting problem

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Sun Jun 20 04:11:09 EEST 1999

Nai to @#$$^^&

> an nai? mhpws to sendmail trexei me uid aplou xrhsth
> kai to /var/log/sendmail.st anhkei ston root...

Oxi. Eidika sto sendmail.st epeidh to skefthka nwritera toy allaksa to mode kai
einai accessible apo oloys. Ase poy to sendmail trexei apo root. Apla fainetai oti
den anagnwrizei th dhlwsh toy sendmail.st giati den grafei data mesa. Anyways, an
de vrw akrh 6a ftiaksw ena scriptaki poy na vgazei ta statistika katef6eian apo to
log file giati moy thn exei dwsei sta nevra.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr