C/C++

Mig mig at delta.edu.gr
Sat Jun 19 14:38:01 EEST 1999

>Ayton poy lypame perisotero apo ayton poy 8a katsei na kanei to compile
>aytoy toy programmatos se Java einai aytos poy 8a anagkastei kapote na
>katsei na to tre3ei :-)
>
>Kai ama eisai tyxeros kai soy tre3ei swsta to applet kai se Netscape kai
>se IE.
>

>Mmmmmm.. malon oi epe3ergastes 8a ginoyn pio grhgoroi gia thn Java xlwmo
>to blepw.

hehe replies sta replies :>
Katarxin i Java den ine mono gia applets..me tipota.Ayto ine mia
pareksigisi.Tora,to compile ti na kanoume perimeneis + enoeite oti i
ayksisi tis taxititas tha in apo tous epeksergastes + tin prospatheia tis
Sun me tous diaforous Jit compilers klp klp.

Kai gia na stamatisi kapou,den mporeis na sigrineis 2 anomoies glosses.
OI C/C++ ine gia allous skopous apo tin Java...opos den mporeis na
sigrineis tin ADA me tin pascal as poume...i mia ine gia alles efarmoges i
alli gia alles...

With regards Mig

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr