backspace

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Fri Jun 18 10:44:00 EEST 1999

Giorgos Keramidas wrote:
> > Exei tuxei pote se kanenan, na douleuei to backspace kanonika se consola, enw se rxvt > > na bgazei ~ otan to pataw? To idio kai me to DEL. Mono an pathsw ^H douleuei.
> >
> > Dokimasa thn klassikh lush tou stty erase ^H kai stty erase "~" alla papala...
> >
> > Kamia idea?
>
> Nai, exo mia idea... mipos (leme twra) auto to ~ sou bgainei otan patas to
> DEL sto prompt tou kakon0estatou shell pou legetai GNU Bash?

???	!!!
ts ts ts
Kai esy teknon Broute?
Esy pou didakses to bash?

> ki anti na patao to antipathitikotato Ctrl-D gia na sbiso ton epomeno
> xarakthra sto Bash mou patao aplos to DEL kai paizei tzami ! ! !

control-D einai to EOF, mallon ennoeis ctrl-H.
Ektos kai ean ennoeis oti to ksanagrafeis apo thn arxh...

A! Na ti thimithika, "Unix User Hierarchy":
http://www.interhack.net/pubs/unix-user-hierarchy.html

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr