backspace

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Fri Jun 18 00:49:56 EEST 1999

On Thu, Jun 17, 1999 at 09:50:47AM +0100, George Daflidis-Kotsis wrote:

> Geia se olous.
>
> Exei tuxei pote se kanenan, na douleuei to backspace kanonika se consola, enw se rxvt na bgazei ~ otan to pataw? To idio kai me to DEL. Mono an pathsw ^H douleuei.
>
> Dokimasa thn klassikh lush tou stty erase ^H kai stty erase "~" alla papala...
>
> Kamia idea?

Nai, exo mia idea... mipos (leme twra) auto to ~ sou bgainei otan patas to
DEL sto prompt tou kakon0estatou shell pou legetai GNU Bash?

Giati an nai dokimase ta ekshs:

	bash % cat >/dev/null
	^[[3~
	bash %

edo blepeis ti bgazei to diko mou rxvt otan tou pathso to DEL ti stigmn pou
trexei mia 'cat' entolh, pou 0a deiksei to xarakthra xoris na kanei kanena
interpretation autou pou pire apo to terminal driver (analoga tora kai me to
mode tou termatikou ekeini ti stigmh, alla genika auto paizei).

Opws blepeis to termatiko pairnei to string "\E[3~" otan patao to DEL, opote
sto arxeio /etc/inputrc tou exo balei:

	"\e[3~": delete-char

ki anti na patao to antipathitikotato Ctrl-D gia na sbiso ton epomeno
xarakthra sto Bash mou patao aplos to DEL kai paizei tzami ! ! !

Gia dokimase to na deis... sou douleuei?

--
     ?     % Giorgos Keramidas       < mailto:keramida at ceid.upatras.gr >
  >(o.o)<  % Phone: +30-932-886457   < mailto:keramida at yahoo.com >
     T     % "Today is not yesterday's tomorrow, but tomorrow's yesterday."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr