Mount kai RedHat 6.0

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Thu Jun 17 10:04:43 EEST 1999

Spiros Bolis wrote:

> Paides xairetw,
<snip peri mount/unmount>
> To exei prose3ei kaneis allos h' einai kai poy den kanw kala?

Ekanes kamia allagh sta partitions kai sthn topothesia ton libs? Ego, meta apo
paixnidakia me thn glibc (egatastash se Slackware 3.2 kai apegatastash),
parathrhsa oti den ginotan me tipota unmount to /usr kata to shutdown, me
apotelesma na perimeno sa ma**kas se kathe boot to fsck. Telika, paizontas me to
/etc/ld.so.conf parathrhsa oti to /usr/lib htan prin apo to /lib, opote kapoia
.so libraries sto /usr/lib htan panta in use. Allazontas thn seira to provlhma
lythike. Mhpos exeis kapoio paromoio provlhma ?

> Eyxaristw,

Parakalo (the magic words!!! fffzzzttt!!! You have been transformed to a frog!)

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr