Mount kai RedHat 6.0

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Wed Jun 16 13:50:49 EEST 1999

Paides xairetw,
	Apo tote poy ebala to RedHat 6.0 parathrhsa oti h diadikasia mounting
(diskwn me vfat, disketwn, CDROMs me ISO, Jolliet extensions ktl) argei
apelpistika , to process ths mount de skotwnetai me tipota kai to
endiaferon einai oti meta apo mia allagh se run level (px apo 3 se 1 kai
meta se 3) kanontas mount vlepw th syskeyh poy prospathoysa na "fortwsw"
kanonika epanw sto filesystem.
	Profanws kai sto umount paroysiazontai paromoia themata me apotelesma kata
to shutdown na mhn kanei clean to root filesystem opote sto reboot thelei
fsck manually ktl..
Na shmeiwsw edw oti ayto to prose3a se dyo PCia poy esthsa me RH 6 kai oti
exw yposthri3h ston phryna gia vfat,ISO ,Jolliet ktl.

To exei prose3ei kaneis allos h' einai kai poy den kanw kala?

Eyxaristw,

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr