Edw eimai kai egw:)

Pavlos Parissis surfking at x-treme.gr
Wed Jun 16 21:02:40 EEST 1999

> Μη τρως και πολύ γιατί έτσι την έπαθα και εγώ και τώρα δεν λένε να φύγουν :)

ase pano apo tote pu vgika vazo kai deftero piato, vlepeis synhthisa apo ton PORO
pou etroxa san keratas:)

> Τέλος πάντων τι θαγίνει με τον γκαϊφέ; Ή να γίνει κάτι σε ποιο επίσημο;
>
> Δεν στέλνεις ένα γενικό mail στη λίστα, μια που έχεις και την εμπειρία;
> :)

re na estelna alla thn paraskevh 07:00 mpainw mesa pali etsi den mporw na
kanonisw tipota.
Pantws molis katsw kapou stathera kai kserw pote exw eksodou kai ta sxetika kai
linux tha doulevw kai gia caffe
tha kanonizw kai oti allo thes tha kanw:)
mexri tote.........

Filika,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr