kppp

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Wed Jun 16 22:46:59 EEST 1999

Antimetopizo ena periergo problima. Exo suse 6.0. Arxika me qt 1.42 kai me
kde 1.0 arxika kai me kde 1.1 douleueu kanonika. Tora pou ebala kde 1.1.1
(compiled me qt 1.44) ka8os kai qt 1.44 apo to site tis suse. To kppp den
douleuei. Diladi epi akribeia otan dosi tin entoli atdt34343 to modem pagoni
kai den pairni ton ari8mo!! An alaksa to kde 1.0 kai qt 1.42 kai to kppp
douleuei sosta, alazo pali se kde 1.1 kai qt 1.44 kai den douleuei! Yparxei
kanena bug ? Xreiazetai na allakso tipota kapou?

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr