C/C++ Languages + OS

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Tue Jun 15 12:37:12 EEST 1999

Giorgos Keramidas wrote:

> Etsi, afou olo kai pio polla programmata grafotav se C gia to Unix, egive
> kati sav auto pou givetai snmera me tous ma0nmatikous kai tnv agapnmevn tous
> FORTRAN (pou egw otav tnv blepw pa0aivw kati sav avagoula, eva tetoio
> pragma mo' rxetai kai feugw makrua priv kserasw).

Ayto to mynhma prepei na ginei forward se olous tous panepisthmiakous.
Pesta megale.

> Twra, gia ta GUIs, ki ekei paizouv diafora trella kolpa, me pio gvwsta ta
> kolpa tns Mamas Micro$oft, pou exei o,ti pio kovtivo uparxei autn tn stigmn
> se eva 'plnrws object oriented' leitourgiko me 'object oriented' shell, ki
> efarmoges.  Egw pavtws dev pei0omai apo auto va balw Windows :)))

Xm, den tha to elega.

To pio object-oriented leitoyrgiko pou yparxei sthn piatsa einai to
BeOS, AFAIK.
To opoio parepiptontws, ega to sympathw idiaitera giati einai exei poly
proxwrhmenes dynatothtes, einai fobera eyxrhsto kai einai audio-video
optimized.
Ypothetw oti ean ekselixthei ligo parapanw mporei na einai kai to
protimoumeno
leitoyrgiko systhma gia arxarious (gia na stelnoun fwnhtika mynhmata, na
peftei
to reyma kai meta na bootarei se 8seconds ksana (!!!) klp).
Toulaxiston den einai M$ bloatware.

Kai mhn anyshxhete to BeOS den tha faei Linux, alla mallon apokleistika
tha parei
apelpismenoys xrhstes twn Windows kai tha tous kanei anthrwpous. Gia
kapoioys,
to epomeno bhma meta to Linux mporei na einai to FreeBSD, alla ypo
eidikes
sinthikes, pou den exoun kamia sxesh me mhxanhma gia to spiti.

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr