System.map configuring

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Tue Jun 15 07:34:15 EEST 1999

On Sun, Jun 13, 1999 at 01:30:07PM +0300, DJ Art wrote:

> Παρατήρησα επίσης (ανάμεσα σε RedHat 5.2 και RedHat 6.0) (το έχω
> παρατηρήσει ανάμεσα και σε κάποιες εκδόσεις του SuSE, δεν θυμάμαι ποιές)
> ότι την ώρα του boot του kernel και προς το τέλος, δίπλα από τα deamons
> που φορτώνονται στην αρχή βγάζει με πράσινο χρώμα ... [ΟΚ], ενώ σε
> παλιότερες εκδόσεις των distribution δεν το έκανε. Πού οφείλεται αυτό??
> (το INIT είναι της ίδιας έκδοσης και στα 2 distrib.)

Αυτά τα μηνυματάκια (που είναι με πράσινο αν ο daemon έχει τρέξει κανονικά,
αλλιώς με κόκκινο) δεν τα τυπώνει η INIT, αλλά τα scripts που αυτή τρέχει
καθώς αλλάζει το runlevel του συστήματος από S -> default όταν ξεκινάει.

Μπορείς να βρεις στο /etc (στο αρχείο /etc/system.conf νομίζω πως τα σώζει το
SuSE) ποια ακριβώς escape sequences 0α στέλνει στο τερματικό για να τυπώσει
αυτά τα μηνύματα, κι εννοείται ότι μπορείς εσύ να τα κάνεις να είναι
θαλασσί, μπλέ ή ότι άλλο θέλεις.

--
     ?     | Giorgos E. Keramidas, <mailto:keramida at ceid.upatras.gr>
  >(o.o)<  | http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/index.html
     O     | "Oggi non e` un giorno doppo ieri, ma un giorno prima di domani."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr