System.map configuring

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Sun Jun 13 22:42:51 EEST 1999

"Κεφάλας Απόστολος" wrote:

> Αν το βρεις πες μου και μένα γιατί παιδεύομαι πάρα πολύ καιρό και δεν
> βρίσκω τίποτα επί του αρχείου αυτού.

Καλησπέρα

Το θέμα του modules-info έχει αναφερθεί ξανά στη λίστα πριν από δύο
εβδομάδες και μάλιστα έδωσα και τη σωστή απάντηση.
Το αρχείο modules-info δεν είναι τίποτα σπουδαίο. Χρησιμοποιείται από το
"Kernel Deamon Configuration" του control-panel και μέσω αυτού φορτώνεις
τα modules μέσα από τα X. Σβήστε το δεν χρησιμεύει και μπερδεύει :-) Η
πιο σωστή λύση για τα modules είναι να επιλεξετε να φορτώνει μόνος του ο
πυρήνας τα απαιτούμενα ανά πάσα στιγμή modules.

Παναγιώτης

Υ.Γ. Σε κάποιο mail διάβασα ότι κάποιος πουλάει αυθεντικό το SUSE 6.1 με
6.000. Ενδιαφέρομαι άμεσα και περιμένω απάντηση προκειμένου να στείλω
διεύθυνση για απόστολή (αναλαμβάνω και ταχυδρομικά).
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr