Syndesh MS-SQL 7 me Apache + PHP3

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Fri Jun 11 14:19:53 EEST 1999

Paides xairetw,
	 H katastash poy animetwpizw exei ws e3hs:
Yparxei mia bash dedomenwn se Microsoft SQL Server 7 poy prepei na "vgei"
sto web apo Linux poy trexei Apache kai mod_php3 . (H bash den einai
diapragmateysimh, einai ayth poy einai.)

H PHP3 perilambanei kapoies MS-SQL specific synarthseis alla sto FAQ
(http://www.php.net/FAQ.php3) ths PHP3 (paragrafos 1.5) anaferei kati kai
gia drivers.

Antigrafw meros...
---------------------------------------
1.5 I heard it's possible to access Microsoft SQL Server from PHP3. How?
 On Unix machines, you can use the Sybase-CT driver to access Microsoft SQL
Servers because they are (at least mostly) protocol-compatible. Sybase has
made a free version of the necessary libraries for Linux systems (Edw eixe
link kai katevasa to arxeio ctlib-linux-elf.tar.gz). For other Unix
operating systems, you need to contact Sybase for the correct libraries.
Also see the answer to the next question - 1.6.
1.6 .........
---------------------------------------

Odhgies xrhshs-egkatastashs sto parapanw arxeio den boresa na brw -

Dokimazontas na kalesw tis bibliothikes tis PHP xwris thn egkatastash
kanenos alloy paketoy (bl. toy parapanw) pairnw ena:

Fatal Error : Call to unsupported or undefined function mssql_connect() in
...(tade arxeio)

Exontas ri3ei mia grhgorh matia sto manual ths PHP3 den katalabainw giati
enw oi synarthseis anaferontai me synta3h-odhgies ktl. xreiazetai na
egkatasthseis kai to allo arxeio kai den exei odhgies egkatastashs.
(Profanws den ennow ta peri adeias-dikaiwmatwn ths SyBase ktl ktl.).

Borei kaneis na me boithisei sto na "dei" h PHP thn MS-SQL

Epishs an kapoios exei kanei kati paromoio tha me endiefere epishs

Efxaristw ek twn proterwn,
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr