Slackware 4.0

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Jun 11 14:07:43 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 11 Jun 99, Linux-greek-users wrote to Panagiotis Tsakiris with subject
"Re: Slackware 4.0":
 >> Σκέφτηκα να αλλάξω τη διανομη μου από RH 5.2 να βάλω Slackware
 >> 4.0. Πριν αγοράσω το πακέτο κάνω τις εξης ερώτησεις. Ολα τα CD

 L>   Giati theleis na to kaneis auto ston eauto sou? Polla tha

Giati profanws ton phrane fallagi kati x8esinoi poy otan toys rwtas "giati
protimas to slackware" sou apantane se styl "einai pio secure" (thn idia stigmh
poy mporei kai na snomparoyn to OpenBSD), kai otan tous peis "kai ti exeis
enantion toy debian h toy suse" apantane "Giati dokimasa na kanw compile to X
programma (synh8ws grammeno prin 5 xronia kai gemato libc5-isms) kai de
mporesa" (nai, fysika, eprepe na kaneis include to errno.h).

Kati tetoioi einai poy dinoyn akoma zwh sto slackware anti na to afhsoyn na
psofhsei opws 8a'prepe na eixe kanei edw kai xronia...

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr