Debian and net (it was: Debian & new kernel.)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Jun 10 12:28:06 EEST 1999

On 10-Jun-99 CHRISTODOULAKIS ALEXANDROS wrote:

>> An o driver einai compiled ws module, to module to kaneis insert kata to
>> boot?
>>

>       Loipon ,
>
>       kanw boot apo disketa kai exw:
>
>       eth0:3Com 3c900 Boomerang 10BaseT at 0xff00, 00:10:4b:ae:d1:a9,
>       IRQ10 word-wide RAM 3:5 Rx:Tx split, autoselect/10BaseT interface.
>       Enabling bus-master transmit and whole-frame receives.
>
>       Otan kanw boot me loadlin-ekana akoma copy ton kernel ths disketas
> sto
>       loadlin directory kai pairnw:
>
>       SIOCSIFADDR :Operation not supported by device.
>       eth0: unknown interface.
>> SIOCSIFÍÅÔMASK:Operation not supported by device.
>> SIOCSIFBRDADDR:Operation not supported by device.
>       eth0: unknown interface.
>> SIOCSIFADDRT: Network is unreachable.
>> SIOCSIFADDRT: Network is unreachable.
>>
>     Ti ginete edw?
>
> Alexandros
>
> P.S. An xreiasetai pws kanw enan moduled driver insert kata to boot?
> --

Xreiazetai na fortoseis to module (me /sbin/modprobe mod_name) kapou PRIN to
zitisei to mixanima. Diladi PRIN fortothei to network.

Koita me poia seira fortonontai kai prakse analoga
Egw synithws to bazw sto script network, prin na sikwthei to diktyo, alla ayto
DEN einai swsto. To swsto einai kapoio boot.loocal i rc.boot i otidipote tetoio
exei to distribution sou.

Michalis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr