Debian and net (it was: Debian & new kernel.)

CHRISTODOULAKIS ALEXANDROS A.HRISTODOULAKIS at telestet.gr
Thu Jun 10 12:19:05 EEST 1999

> An o driver einai compiled ws module, to module to kaneis insert kata to
> boot?

	Loipon ,

	kanw boot apo disketa kai exw:

	eth0:3Com 3c900 Boomerang 10BaseT at 0xff00, 00:10:4b:ae:d1:a9,
	IRQ10 word-wide RAM 3:5 Rx:Tx split, autoselect/10BaseT interface.
	Enabling bus-master transmit and whole-frame receives.

	Otan kanw boot me loadlin-ekana akoma copy ton kernel ths disketas
sto
	loadlin directory kai pairnw:

	SIOCSIFADDR :Operation not supported by device.
	eth0: unknown interface.
> SIOCSIFÍÅÔMASK:Operation not supported by device.
> SIOCSIFBRDADDR:Operation not supported by device.
	eth0: unknown interface.
> SIOCSIFADDRT: Network is unreachable.
> SIOCSIFADDRT: Network is unreachable.

    Ti ginete edw?

Alexandros

P.S. An xreiasetai pws kanw enan moduled driver insert kata to boot?
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr