Zhtw plhrofories

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Thu Jun 10 02:44:56 EEST 1999

Bassoukos Tassos wrote:
> > Kai kati akoma, se SCSI controler aha 2940 U/W exw CDR philips 3600, tha
> > mporesei na doulepsei?
>
> Nai, 8a sou doulepsei. Aplws eite a) 8a xreiazetai na ta kaneis ola apo
> command-line eite b) 8a pas3eis ligo na breis ena programma gia cd-writing
> (px. xcdroast). Kai stis dyo periptwseis 8a sou parei ligo xrono kai 2 me
> 3 cd's mexri na ta sthseis swsta.

Mpa, emena mou doulepse me thn mia
(to prwto mou cd pou egrapsa htan kateytheian apo linux,
giati to windows systhma tou filou den doulepse,
phra to cdrecorder toy, ebala to diskaki mou... tsaka tsaka)
Xcdroast, spoudaio ergaleio.
Baze thn hackia "Rockridge+Joliet", einai XLIDA:
http://students.ceid.upatras.gr/~gef/linux/docs/HOWTO/Hellenic-HOWTO-3.html#ss3.7

kai kalh tyxh

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr