Zhtw plhrofories

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Sat Jun 5 14:31:22 EEST 1999

On Fri, 4 Jun 1999, George Kritikos wrote:

> Kurioi kalhspera sas
> Agorasa to Red Hat 6.0 (2 cd) kai SuSE 6.2 (5 cd) (mhn to sxoliasete)
> Me endiaferei na mathw thn diafora metaksy toys (an uparxei kati
> shmantiko).
> Kai me endiaferei na mathw, an apenergopoihsw ton primary controler apo
> to bios, to linux tha anagnwrish toys diskous pou exw sundedemenous se
> auton? Den thelw na toys peiraksw pros to paron, kai thelw na doulepsw
> me ton trito disko ston secondary controler, ston opoion uparxei kai to
> cdrom.

Nai, 8a tous anagnwrisei - ayto omws den shmainei oti 8a kanei tipota kai
me aytous, para mono ean tou peis esy.
Oi 4 syskeyes pou exeis sta 2 ide bus sou 8a exoun ta e3hs onomata:
  hda (primary master), hdb (primary slave),
  hdc (secondary master), hdd (secondary slave).
Opote otan 8a sou zhthsei to install se poion disko na ginei h
engatastash, apantas hdc - ean ontws 8es na ta baleis ekei kai den exei
problhma na sbhstoun oti exei panw tou etc etc ....
Epishs, mallon 8a 8eleis na blepeis ta FAT partitions sou mesa apo to
linux.

> Kai kati akoma, se SCSI controler aha 2940 U/W exw CDR philips 3600, tha
> mporesei na doulepsei?

Nai, 8a sou doulepsei. Aplws eite a) 8a xreiazetai na ta kaneis ola apo
command-line eite b) 8a pas3eis ligo na breis ena programma gia cd-writing
(px. xcdroast). Kai stis dyo periptwseis 8a sou parei ligo xrono kai 2 me
3 cd's mexri na ta sthseis swsta.

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
 Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr