SGML

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Tue Jun 8 00:36:00 EEST 1999

Mihalis Tsoukalos wrote:

> Γεια χαρά.
>
> Στο linux δεν νομίζω να υπάρχει SGML editor.
> Σε άλλα unix υπάρχουν αρκετά εργαλεία με (νομίζω) καλύτερο το Framemaker
> 5.5.6 + SGML. Το εν λόγω πρόγραμμα κάνει βέβαια και πολλά άλλα πράγματα.
> Στο linux πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένας κοινός editor και μετά στο
> sgml αρχείο πρέπει να γίνει έλεγχος ότι έχει σωστά γραμμένη sgml.
> Πάντως τα sgml αρχεία είναι plain text αρχεία [όπως τα html].
>
> ελπίζω να βοήθησα,
> μιχάλης.

Καλησπέρα

	Λοιπόν, έψαξα λίγο το RH 5.2 μιάς και είχε πάρει το μάτι μου κάτι
SGML-tools. Μιά γρήγορη ματιά που τους έριξα (στο README και στο
Guide.txt) αναφέρουν πώς μπορουμε να γράψουμε σε SGML. Αναφέρει μάλιστα
και το Tex/LaTex (μαλλον για μετατροπη σε DVI) όπως επίσης και το LyX
που κατεβάζω τώρα. Αύριο θα τα ψάξω και αύριο βράδυ θα δημοσιεύσω λύση
για τα πάντα. Αν βέβαια ενδιαφέρεται κανένας :-) πράγμα πιθανό μιάς και
παρατηρησα μερική άγνοια.
	Όσον αφορά το sgml-edit του magaz/hellug δεν μπορώ να καταλάβω πως να
το τρέξω μιας και δεν μου κατεβαίνει σε zip μορφή και δεν είναι
εκτελέσιμο. Προσπάθησα να το αποσιμπιέσω (αφού το ονόμασα *.gz) αλλά
πάπαλα. Το άλλαξα σε chmod +x αλλά παλι τίποτα.

Καληνύχτα

Παναγιώτης
--
Ενα πράγμα φοβάμαι, να μην πέσει ο ουρανός στα κεφάλια μας.

One think I'm afraid, the drop of the sky at our heads.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr