SGML

Mihalis Tsoukalos mtsou at intrasoft.gr
Mon Jun 7 12:37:24 EEST 1999

Γεια χαρά.

Στο linux δεν νομίζω να υπάρχει SGML editor.
Σε άλλα unix υπάρχουν αρκετά εργαλεία με (νομίζω) καλύτερο το Framemaker
5.5.6 + SGML. Το εν λόγω πρόγραμμα κάνει βέβαια και πολλά άλλα πράγματα.
Στο linux πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένας κοινός editor και μετά στο
sgml αρχείο πρέπει να γίνει έλεγχος ότι έχει σωστά γραμμένη sgml.
Πάντως τα sgml αρχεία είναι plain text αρχεία [όπως τα html].

ελπίζω να βοήθησα,
μιχάλης.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr