Is linux Stable ????

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Sat Jul 10 22:41:33 EEST 1999

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Εσύ μπορεί να έβγαλες το πόρισμά σου αλλά εγώ θα πω και το άλλο:
> Εφόσον χρησιμοποιείς kernel 2.3.x, οι οποίοι αυτή τη στιγμή είναι κάργα
> ασταθείς, δεν νομίζεις ότι όλη αυτή η φιλολογία είναι λίγο περιττή; Με
> 2.2.7 ή 2.0.37 σου βγάζει τα ίδια προβλήματα; Α, και κάτι ακόμα, έχεις
> επαρκές swap;

Καλησπέρα

Χθες βράδυ που επέστρεψα από τις "μίνι διακοπές" μου πέρασε από το μυαλό και δοκίμασα
όλους τους πυρήνες που έχω και το συμπέρασμα είναι το εξής: Από τον 2.0.36 μέχρι και
τον 2.2.7, και από τον 2.3.2 μέχρι και τον 2.3.6 όλα δουλεύαν πριν από λίγο που τα
δοκίμασα. Οι 2.2.8 έως 2.2.10 και οι 2.3.0, 2.3.1 και 2.3.9 μου παρουσιάζουν το ίδιο
πρόβλημα. Ο netscape δεν μπορεί να κατεβάσει τα mail και κόβει το κατέβασμα. Οι 2.3.7
και 2.3.8 είναι ακόμα χειρότεροι. Μου κάνουν hang  και στο 40% των reboot που κάνω
μετά από το κόλημα παίρνω και από ένα oops :-) Τελικά πρέπει να φταίει ο Cyrix γιατί
έχει σπάσμένη WP, εκτός του coma bug. Απόψε (ίσως αύριο) να δοκιμάσω τους 2.3.10 και
2.2.11 (τους pre). Πάντως η μ.....α με τους πυρήνες είναι ότι έχω svga mode σε
κονσόλα στον 2.3.9 και δεν έχω το πρόβλημα που είχα γράψει παλιότερα. Όλοι οι άλλοι
μου το παρουσιάζουν ανεξαρτήτως mode επιλογής. Όσον αφορά το fetchmail κλπ είναι ένα
πολύ καλό θέμα για το magaz και αξήζει για να βγει το περιοδικό έστω και μέ αυτό το
άρθρο μόνο.

Παναγιώτης