Is linux Stable ????

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Jul 9 23:32:10 EEST 1999

On Wed, Jul 07, 1999 at 06:47:40AM +0300, Panagiotis Tsakiris wrote:

> Κατ' αρχήν καλημέρα
> Λοιπόν πόρισμα έβγαλα και ήταν μετά από σχεδόν ολοήμερο ψάξιμο το εξής. Είμαι
> γραμμένος στη Linux Kernel λίστα με αποτέλεσμα να κατεβάζω περί τα 300 mail μόνο
> από εκεί. Φυσικά δεν τα διαβάζω όλα με αποτέλεσμα να έχουν συσσωρευθεί περίπου
> 2000 αδιάβαστα (επί συνόλου 4500) μέσα σε 15 μέρες. Το netscape τα συμπιέζει και
> λόγω ότι δεν του φτάνουν τα 16ΜΒ μνήμη που έχω αρχίζει να χτυπάει. Αν διαβάσω
> ένα mail τρία νέα κατεβαίνουν. Άλλαξα φάκελο και σήμερα που κατέβασα 320 μέχρι
> [...]

  Εσύ μπορεί να έβγαλες το πόρισμά σου αλλά εγώ θα πω και το άλλο:
Εφόσον χρησιμοποιείς kernel 2.3.x, οι οποίοι αυτή τη στιγμή είναι κάργα
ασταθείς, δεν νομίζεις ότι όλη αυτή η φιλολογία είναι λίγο περιττή; Με
2.2.7 ή 2.0.37 σου βγάζει τα ίδια προβλήματα; Α, και κάτι ακόμα, έχεις
επαρκές swap;

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr