your mail

Kyriazopulos G. Ioannis kyr_john at raindrop.gr
Tue Jan 26 20:45:46 EET 1999

exw paratirisei oti i MilleniumG200 (8MB)

mporei na paei mexri 1280 24 bit kai 85Hz
                                 1280 32bit me 75Hz

Antonis Tsolomitis wrote:

  > exw mia o8oni mithubishi 91txm 21'
  >
  > sikwnei analisi 1280 sta 85Hz alla me tous drivers gia linux me tin "apli
  > millemiun"
  > pigene mexrei ta 75 Hz ....
  >
  > euxarisw poli

  Evvoeis oti snkwveis 1280 sta 85Hz me ta Windows?
  Sigoura omws paizei rolo kai n o0ovn kai ta xaraktnristika tns.

  Av omws mporeis va mas kateu0yveis kapou pou 0a bon0n0oume va
  avebasoume tnv syxvotnta sarwsns xwris va 0ysiasoume apo avalysn
  tote pes mas.

  Avtwvns.

  --
  =========