Problhma me ta ellhnika

root surfking at ath.forthnet.gr
Sun Jan 24 01:51:22 EET 1999

File ta idio akrivos provlima eixa otan ekana afta pou lei to RAM olo to lathos
vriskete sto LANG_GR.
Dose locale kai am deis kapou na lei LANG_GR prepei na to sviseis.
Exo eixa kataferei na exo ellhnika me to How to alla kai  me afto pou lei to magaz
10  eixa ellhnika meta apo ena format.
Diladi kai me tous dio tropous exeis ellhnika.
Akoma na liso to provlima me ta x kai to KDE etsi mpaino prota console kai meta
startx kai eimai mia xara.

Filika,
Pavlos

Palantzas Thodoris wrote:

>  Geia xara paidia,
>
>    Egw thelw na rwthsw kati poy mallon exei eksantlhthei ws thema alla dystyxws
> egw akomh den mporesa na bgalw akrh. Katarxas, exw psaksei anepityxws ola ta
> FAQ kai ta HOWTO's xwris omws na bgalw akrh gia to thema twn ellhnikwn mesa apo
> x11 (yparxei kai to ekshs lathos fysika, oti polles apo aytes tis selides einai
> grammenes me ellhnikoys xarakthres (??) ekshgwntas pws ginetai h egktastash
> twn ellhnikwn - moy fainetai to prwto link sto www.linux.gr poy grafei se ascii
> xarakthres "pws tha sthsete ellhnika"). En pasei periptwsei, exw kanei kai mia
> deyterh apopeira egkatastashs toys me odhgies kai ypodeikseis apo ena arthro
> sto RAM (teyxos Ianoyarioy) grammeno apo kapoion kyrio X.Barela.  Dystyxws, enw
> sto arthro anagrafetai oti h epityxhs dokimh twn ellhnikwn sta x11 exei ginei
> panw se redhat 5.1 distrib., me thn dikh moy dianomh den mporesa na brw akrh
> (5.2). Antitheta, dyo fores to systhma edeixne pws den eixe x11 (fainotan
> arxika na mpainei mesa se ayta alla thn stigmh poy emfanizotan h gkriza othonh
> me ton mouse pointer se sxhma x, epestrefe sto command line legontan waiting
> for server X to shut down). Dokimasa na ksanatreksw XF86Config 'h XF86Setup
> alla kai pali kanena apotelesma. Mhpws kserei kaneis ti akribws mporw na kanw
> 'h toylaxiston na me parapempsei kapoy sta SIGOYRA (kai asfalh) omws ?
>
>          Eyxaristw ek twn proterwn,
>
>                  Thodoris
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life