Problhma me ta ellhnika

Palantzas Thodoris fn031905 at flashnet.it
Sat Jan 23 04:14:50 EET 1999

 Geia xara paidia,

   Egw thelw na rwthsw kati poy mallon exei eksantlhthei ws thema alla dystyxws
egw akomh den mporesa na bgalw akrh. Katarxas, exw psaksei anepityxws ola ta
FAQ kai ta HOWTO's xwris omws na bgalw akrh gia to thema twn ellhnikwn mesa apo
x11 (yparxei kai to ekshs lathos fysika, oti polles apo aytes tis selides einai
grammenes me ellhnikoys xarakthres (??) ekshgwntas pws ginetai h egktastash
twn ellhnikwn - moy fainetai to prwto link sto www.linux.gr poy grafei se ascii
xarakthres "pws tha sthsete ellhnika"). En pasei periptwsei, exw kanei kai mia
deyterh apopeira egkatastashs toys me odhgies kai ypodeikseis apo ena arthro
sto RAM (teyxos Ianoyarioy) grammeno apo kapoion kyrio X.Barela.  Dystyxws, enw
sto arthro anagrafetai oti h epityxhs dokimh twn ellhnikwn sta x11 exei ginei
panw se redhat 5.1 distrib., me thn dikh moy dianomh den mporesa na brw akrh
(5.2). Antitheta, dyo fores to systhma edeixne pws den eixe x11 (fainotan
arxika na mpainei mesa se ayta alla thn stigmh poy emfanizotan h gkriza othonh
me ton mouse pointer se sxhma x, epestrefe sto command line legontan waiting
for server X to shut down). Dokimasa na ksanatreksw XF86Config 'h XF86Setup
alla kai pali kanena apotelesma. Mhpws kserei kaneis ti akribws mporw na kanw
'h toylaxiston na me parapempsei kapoy sta SIGOYRA (kai asfalh) omws ?

         Eyxaristw ek twn proterwn,

                 Thodoris
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr