SB Live! support...

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at freemail.gr
Sat Jan 23 14:43:46 EET 1999

gia rixe mia matia sto:
http://www.opensound.com/linux-x86.html

kai psaxe gia thn commericial ekdosh tou. Anamenetai
yposthrixh ths live to 2 tetarto tou '99. H commerical kostizei $20,
alla boreis na thn pareis tzape gia 1 vdomada.
San SB16 to vlepo toso xlwmo, wste parolo pou exw thn live oute
kan prospa9hsa kati tetoio...
Prwtos logos epeidh to isapnp den enai kai pcipnp (m'alla logia den kanei
initialization
tis pci p'n'p kartes) kai defteron h pci sblive den katalamvanei dma. Sta
winbloze 9a
deis oti h live exei 1 irq, kai h exomoiwsh 1 irq kai 2 dma's.

Pantos diavasa sto internet oti h creative labs psaxnei programmatisth gia
linux.
Pragma pou shmainei se ligous mhnes borei na exoume plhrh yposthrixh twn
kartwn estw kai me mono binary odhgous...

--

* Thn porta san eperasa *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr