Provlhmata I: Peftei h syndesh me ton ISP

Yiannis Galanomatis jgalanomatis at freemail.gr
Sat Jan 23 14:53:42 EET 1999

Exw mia dialup syndesh sthn compulink Lamias, kai xerw oti exoun PPP
protokollo
kai PAP me9odo gia elegxo prosvashs.
Molis synde9w me ton ISP kai persasoun 10-20sec, peftei h syndesh...

to /etc/ppp/pap-secrets exei:
hmjg  <to password mou> compulink.gr

(hmjg einai to username mou)

Sto XISP exw valei
User/Name: hmjg
Remote name: <to password mou> 'h compulink.gr (exw dokimasei kai ta
dyo)
netmask: 255.255.255.0
dns afta pou exw kai sta winbloze.
To xisp vgazei:
[...]
ATZ
OK
xispdial: dialing attempt #1
xispdial: dialing 34441
AT H0
OK
AT X3DP 34441                              [akougontai twra ta
beep-beep-beeps]
CONNECT 33600/ARQ
xisp done dialing 34441
PPP link is down                               [to modem kleinei thn
grammh]

afta. mhpws borei kapoios na skeftei kati?

ps: o kernel mou (2.2.0pre5) compilaristhke ME yposthrixh ppp.

--

* Thn porta san eperasa *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr