3Dfx kai X

Kostas Lialiambis admin at edessa.topo.auth.gr
Sat Jan 23 08:22:46 EET 1999

Sakis wrote in message <78b45g$ggj$1 at edessa.topo.auth.gr>...
>egw exw ti mystique 220 kai creative voodoo2 epanw kai den tis vlepei oyte
>me to xf86_svga
>alla sto www.xfree86.org leei oti evgale to 3.3.3.1 kai oti exei
ypostiriksi
>gia voodoo chipakia kai gia nees kartes - akoma kai agp

Kala re paidia, ti soi ypori3h perimenete sta X gia mia add-on karta opws h
voodoo2 ? Gia perigrapste moy pws fantazeste dhladh enan X-server poy na
yposthrizei thn voodoo2 h opoia den einai kan to primary display toy
ypologisth alla mono enas enallaktikos  full-screen renderer.
Emena profanws kai den me apasxolhse pote to support sta x-windows gia thn
voodoo2 - moy arkei oti exw hardware suport gia thn MesaGL (panta se
full-screen mode ennoeitai afoy h voodoo2 den mporei na rendarei se
para8yro).
Ektos ki' an fantazeste kanena x-windows-manager styl enlightment me tiptsi
fantaxtera 3D menu (kati san ta arxika menu poy bgazoyn ta 3D games) opote
paw passo...

Kor.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr