KDE + GREEK!

Kostas Zorbadelos kzorba at ekt.gr
Fri Jan 8 10:18:27 EET 1999

broxopoios at hotmail.com wrote:

> Hello!
> Exo 2 problimata
> katarxin exo RH 5.1 kai KDE 1.0 (stable)
> Afou ta exo balei ola kai eina mia xara ebala kai ta ellinika...
> Kai o tou 8aymatos eblepa ta ellinika mia xara.
> To provlima einai oti den bro na grapso
> me to GRkbd-1.(den 8imamai...) an kano switch se ellinika den grafei tipota akoma kai ena balo grammatoseires pou exo ellinika)
> Epeisi to XFGbdr-1.22 to exo balei alla den xero pos kai ena douleyei
> Basika proxtes xafnika egrapsa kati sta ellinika alla den xero pos to ekana, mallon kapoio pliktro tis apelpisas
> [...]

Me dedomeno oti yparxoyn ellinika fonts sta X-Windows (i entoli 'xlsfonts|grep -i greek' tha sta deiksei) ego katafera na grapso ellinika me to grkbd
anoigontas xterm me tin entoli 'xterm -fn <greek_font>'. Ta ellinika allazoun me left atl+shift (klassica).Parola ayta den exo kataferei na grapso ellinika
sto kvt (terminal emulation toy KDE) kanontas paromoies diadikasies. To exo dei na ginetai alla o gnostos mou pou to exei kanei exei peiraksei manually
kapoia configuration arxeia ton X-windows (molis ta matho tha ta diadoso).Elpizo na voithisa kapos.

Kostas Zorbadelos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr