KDE + GREEK!

broxopoios at hotmail.com broxopoios at hotmail.com
Mon Jan 4 14:37:42 EET 1999

Hello!
Exo 2 problimata
katarxin exo RH 5.1 kai KDE 1.0 (stable)
Afou ta exo balei ola kai eina mia xara ebala kai ta ellinika...
Kai o tou 8aymatos eblepa ta ellinika mia xara.
To provlima einai oti den bro na grapso
me to GRkbd-1.(den 8imamai...) an kano switch se ellinika den grafei tipota akoma kai ena balo grammatoseires pou exo ellinika)
Epeisi to XFGbdr-1.22 to exo balei alla den xero pos kai ena douleyei
Basika proxtes xafnika egrapsa kati sta ellinika alla den xero pos to ekana, mallon kapoio pliktro tis apelpisas
Telos pantwn. Please peite mou iparxei kanas sindiasmos pou na kanie switch sta ellinika.
Episis exo balei kai tin elliniki glossa stis ri8miseis alla den katalabaino
help me plz..

telos ena more problima.
Polles fores xekinao to KDE kai mou bgazei ena error window oti den briskei to MIME applicatio tou ZIP
KDzip;lenk i kapos etsi.. To problima dior8onetai kai dne emfabnizete an kano to rpm uninstall kai xana install. Omos meta apo merikes meres pali xana.
Den xero ok den eina simantiko provlima alla an xerete kati 8a sas eimai eygnomwn
Ayta (ta polla)
Adios kai kali xronia

Broxopoios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr