Leased line....

George Diamantopoulos kopanos at korinthos.netor.gr
Tue Jan 5 00:45:53 EET 1999

OK,
As ipothesoume oti exoume ena mixanima pou exei leased line
Kai 3 alla pc piso apo auto...
Asta 3 auta pc douleuoun 95/98 kai ston server (to pc me tin leased)
theloume na
valoume linux. Ti xreiazomaste... Ola ta mixanimata exoplismena me karta
diktiou....
Fisika ston server theloume proxy gia http ftp kai socks kathos kai web
server kai
theloume na iparxei epikoinonia metaxi ton pc....
Akouo idees kai poso diskolo einai ...
Paidia thelo leptomereis giati oti kano tha to kano entos tis evdomados....

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr