Provlima me to sound support sto compile

Pavlos Parissis surfking at ath.forthnet.gr
Mon Jan 4 23:09:42 EET 1999

hi,
hmoun stin diadikasia to make kai otan me rotise gia sound support edosa
y kai me kovei apo tin diadikasia legontas oti den vriskei to
/usr/src/linux/drivers/sound/configure.c alla ego to exo.
Prin to make eixa kanei tar to ossfree38s9-linux20x oste na setaro tin
opti931 kart ixou pou exo kai apektisa neo sound dir kai o palios egine
sound.old. Exo stin katoxi mou kai ena opti931.c arxeio pou xreiazete
meta to copmile kai ksero kai pos prepei na setaro sosta tin karta mou,
plirofories vrika stin sound list ths redhat kai opois exei tin idia
karta me emena as stili mail kai na stilo plirofories.

mporeite na mou pite ti sto kalo ftai;;

Ta leme,
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr