Mail on Static IP

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Feb 17 12:27:47 EET 1999

On Wed, 17 Feb 1999, Michalas Othon wrote:

> Exei sthsei kaneis mail server me static ip???
>
> --[ISP]----static_ip---[Linux 192.168.12.x]----[.....192.168.12.0...]
>
> An nai me poio paketo?? (qmail isws???)
> H apostolh einai ok mesw sendmail, h lhyh omws???
>
> Sto Static lambanw e-mail ths morfhs userxxx at domain.static.ip
> mesw enos eniaiou mail-box root at domain.static.ip kai auta 8elw
> meta thn paralabh na dromologountai sta antistoixa
> userxxx at internal.domain..
>
> Pasa boh8eia dekth.

Nomizw pws mporeis na kaneis kati me to virtual host support you sendmail.

Afou exeis ta masqueraded hosts sto /etc/hosts kai to search order einai
hosts, bind tote - afou diabaseis to documentation panw sto virtual
host support pou 8a breis sto site tou sendmail - mallon mporeis na
kaneis map se ena virtual table user at staticIP se user at virtual.ip.

Den to exw kanei pote alla mou fainetai logiko.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr