apo Linux se FAT32....

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Feb 9 12:11:43 EET 1999

On Mon, 8 Feb 1999, Nikos Kapsokavadis wrote:

> Malista to fdisk toy dos , briskei oti to 17%
> toy partition toy Linux (pou antistoixei me to swap) einai used !
> kai den mporei na to peira3ei ka8olou . 3erei kaneis me poio tropo mporw
> na ka8arisdw teleiws to partition . SHM: to format twn win , mporei
> na formarei monon to linux native meros , se FAT 32 .

Plakwneis sta fdisk to disko kanontas delete ta partitions pou se
endiaferoun arkei na mhn pas na kaneis delete partition pou exei mesa
tou logical drives prin sbhseis ta logical drives.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr