Linux & Apple

Vasilis Vasaitis mod at hal.csd.auth.gr
Tue Feb 2 23:57:45 EET 1999

On Tue, Feb 02, 1999 at 08:50:15PM +0200, Kyriazopoulos G. Ioannis wrote:

> episeis i idia i apple strefete pros to unix opos kai sto parel8on
> me kapioa morfi Unix pou to onomazei OS X ..... exw sti douleia
> mia ekdosi alpha .... pou telika miazei poli se ena unix prori8mismeno
> me Xmanager... na doume

  Liges leptomereies gia to OS X...

  To MacOS X einai vasika enas poli makrinos apogonos tou NeXTStep. Opos
arketoi apo esas tha kserete, o Steve Jobs, otan efige apo tin Apple,
idrise tin etairia NeXT. I NeXT evgaze enan ipologisti, ton NeXT, me ena
kainourio leitourgiko, to NeXTStep. To NeXTStep itan ena leitourgiko
sistima vasismeno sto UNIX, alla me ena poli kalosxediasmeno graphiko
perivallon (to opoio vlepoun osoi xrisimopoioun Afterstep 'i Window Maker)
kai mia entelos Object-Oriented filosofia. Malista gi' auto eixe kai tin
Objective-C os kiria glossa programmatismou. Kapoia stigmi i NeXT ekane ti
sxediasi tou NeXTStep anoixti se tritous kai kapws etsi gennithike to
OpenStep.

  I NeXT genika den ta pige kai poli kala, opote prin apo kapoio kairo o
Steve Jobs girise stin Apple, i opoia kai agorase tin NeXT. Tote i Apple
arxise na ftiaxnei ena entelos kainourio leitourgiko gia tous Macintosh,
onomati Rhapsody, to opoio tha vasizotan sto OpenStep. Stin poreia i idea
tou entelos kainouriou arxise na min tous kathetai kala, opote apofasisan
na to kanoun na pataei pano sto MacOS, kai kapos etsi gennithike to MacOS
X.

  Auta gia tin istoria...Pantos i Apple strefetai *kai* sto linux - den
einai diolou apithano na emfanistoun sto prosexes mellon Macintosh me
Linux PPC egkatestimeno pano.

Vasilis Vasaitis
vvas at egnatia.ee.auth.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr