Linux & Apple

Kyriazopoulos G. Ioannis kyr_john at raindrop.gr
Tue Feb 2 20:50:15 EET 1999

paida geia xara se olous :))

sti douleia mou ektos apo Pc .. pou einia liga
exoume polla mixanimata Apple Power Mac
olo to diktio einai stimeno se mixanes Apple me OS 8.x
kai me appleshare Ip6.0 katw apo Tcp/ip kai appletalk

exei dokimasei kaneis na treksei to Linux se Mac ????
lew na tous protinw na kanoume kapioa dokimi stinontas
kapoious servers me linux ... arxika ton ftp ... wste na siggrinoume
taxitites ktl .... to exei treksei kaneis ????

episeis i idia i apple strefete pros to unix opos kai sto parel8on
me kapioa morfi Unix pou to onomazei OS X ..... exw sti douleia
mia ekdosi alpha .... pou telika miazei poli se ena unix prori8mismeno
me Xmanager... na doume

Exei i stisei nakeis Linux se Mac .... an nai pio to Mklixux ;h to PPC Linux

8a i8ela na akousw entiposeis oso apo pleyra taxititas oso kai apo tin pleyra
tis leitourgikotitas :)

Eyxaristo .....